Regulamin
Właścicielem sklepu jest MEDICA HERBS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
1. Definicje
DZIEŃ ROBOCZY – dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
SPRZEDAWCA – MEDICA HERBS Sp. z o.o., adres: ul. Christo Botewa 2b,
30-798 Kraków, KRS 0001097618, NIP 6751496387, REGON 123036675
UŻYTKOWNIK – usługobiorca będący osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, osobą prawną lub jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, której przepisy prawa przyznają zdolność prawną.
SKLEP – sklep internetowy należący do MEDICA HERBS Sp. z o.o., KRS 0001097618, NIP 6751496387, REGON 123036675, prowadzony pod adresem: https://b2b.medicaherbs.pl przez Sprzedawcę.
PRZEWOŹNIK – podmiot zajmujący się przewozem i dostarczeniem rzeczy, któremu wysyłający przekazuje: adres odbiorcy, wskazuje miejsce przeznaczenia, oznacza przesyłkę według rodzaju i ilości oraz sposobu opakowania, jak również wartości rzeczy szczególnie cennych.
DOSTAWA ZAMÓWIENIA – moment, w którym Sprzedawca przekazał Zamówienie Przewoźnikowi w celu dostarczenia go do Klienta.
FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia.
ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży ze Sprzedawcą.
FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny w Sklepie umożliwiający założenie konta Użytkownika.
KONTO – następstwo prawidłowego wypełniania formularza rejestracji. Oznaczone adresem e-mail oraz hasłem przez klienta. Znajdują się tu informacje podane przez Klienta w trakcie wypełniania Formularzu Rejestracji takie jak: imię, nazwisko, adres, telefon czy adres e-mail.
HASŁO – oznacza ciąg znaków literowych, cyfrowych lub innych wybranych przez Klienta podczas rejestracji.
PRODUKT – rzecz dostępna w Sklepie będąca zaproszeniem do zawarcia umowy sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA – końcowy etap składania zamówienia przy użyciu Formularza Zamówienia. Po zapoznaniu się z regulaminem i użyciu przycisku „kupuję i płacę” Klient oświadcza, że zapoznał się i akceptuje regulamin Strony oraz obowiązek zapłaty za zamówienie.
REGULAMIN – oznacza niniejszy dokument, będący regulaminem Sklepu.
KODEKS CYWILNY – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
2. Postanowienia wstępne
1. Sklep, który znajduje się na stronie internetowej pod adresem https://b2b.medicaherbs.pl, umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.
2. Właścicielem sklepu internetowego jest MEDICA HERBS Sp. z o.o., adres ul. Christo Botewa 2b, 30-798 Kraków, NIP 6751496387, REGON 123036675
3. Niniejszy regulamin stanowi zasady zawierania umów sprzedaży zawieranych na odległość za pośrednictwem Sklepu.
4. Złożenie przez Klienta zamówienia oznacza akceptację postanowień niniejszego regulaminu.
5. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby informacje publikowane na stronie Sklepu, w tym ceny oraz opisy produktów, były aktualne i zgodne ze stanem faktycznym. W przypadku wystąpienia błędów technicznych, oczywistych pomyłek lub nieścisłości, Sprzedawca zobowiązuje się do ich niezwłocznego poprawienia. W sytuacji, gdy błędna informacja dotyczy ceny produktu, Sprzedawca poinformuje Klienta o zaistniałej pomyłce przed realizacją zamówienia, umożliwiając Klientowi podjęcie decyzji o kontynuowaniu zamówienia po poprawieniu ceny lub jego anulowaniu.
6. Sprzedający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie w każdym czasie, jednakże zmiany te nie mogą naruszać praw Klientów nabytych przed ich wejściem w życie. Wszelkie zmiany w regulaminie wchodzą w życie z dniem ich opublikowania na stronie Sklepu. Klienci zostaną poinformowani o każdej istotnej zmianie regulaminu drogą elektroniczną.
7. Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą za pośrednictwem formularza kontaktowego znajdującego się na stronie https://b2b.medicaherbs.pl, poczty elektronicznej, telefonu lub korespondencji pocztowej.
8. Sprzedaż produktów: suplementów diety, nie dotyczy sprzedaży dedykowanej dla konsumentów, zatem wyłączone zostaje prawo dotyczące ochrony konsumentów, osób fizycznych.
3. Płatność i dostawa
1. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek od towarów i usług VAT według stawki obowiązującej w Polsce, będąc cenami brutto. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia, z zastrzeżeniem poniższego.
2. W przypadku zamówień z dostawą do innych krajów Unii Europejskiej (UE) stawka VAT oraz ostateczna cena brutto mogą ulec zmianie — zostaną automatycznie dostosowane do stawki VAT obowiązującej w kraju dostawy i widoczne w podsumowaniu zamówienia po wybraniu kraju dostawy.
3. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych bądź wprowadzania w nich bieżących zmian.
4. Ceny nie uwzględniają kosztów Dostawy Zamówienia. Koszty Dostawy Zamowienia są doliczane jako oddzielna pozycja w „kasie”. Informacja o cenie przesyłki jest podawana przed zawarciem umowy sprzedaży.
5. Towary wysyłane są za pośrednictwem przedsiębiorstw kurierskich działających pod firmą: FedEx Express Polska Sp. z o.o. , DHL Parcel, DPD Polska,
4. Realizacja zamówienia
1. Zamówienia przyjmowane są drogą elektroniczną przez siedem dni w tygodniu, realizowane są natomiast w dni robocze w godzinach 8:00 - 16:00.
2. Złożone przez Klienta zamówienie będzie realizowane (przesyłka zostanie wysłana) w terminie do 7 dni roboczych od momentu Złożenia Zamówienia.
3. Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie przez Klienta, dostępnego na stronie Sklepu Formularza Zamówienia.
4. Nieprawidłowo wypełnione Formularze Zamówienia nie będą rozpatrywane.
5. W razie podjęcia przez Klienta decyzji o rezygnacji z zamówienia (w przypadku gdy Sklep nie jest w stanie skompletować całego zamówienia) cała kwota zostanie zwrócona Kupującemu (w przypadku przedpłaty) na wskazany rachunek bankowy lub przekazem pocztowym.
6. Zamówiony towar jest wysyłany do Klienta niezwłocznie po jego skompletowaniu.
7. Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma potwierdzenie złożenia zamówienia w formie elektronicznej na podany w formularzu zamówienia adres e-mail.
8. Zakupione towary są dostarczane przez przewoźników pod adres wskazany w formularzu zamówienia.
9. W przypadku odmowy przyjęcia paczki lub braku środków finansowych do uiszczenia (lub brak wyliczonej kwoty gdy kurier nie ma możliwości wydania tzw. reszty), o ile jest to paczka za pobraniem, Klient zobowiązany jest pokryć koszty kolejnej dostawy we własnym zakresie zgodnie z cennikiem przedsiębiorstwa kurierskiego.
5. Anulowanie zamówienia
1. Istnieje możliwość wycofania swojego zamówienia.
2. Aby anulować zamówienie należy wypełnić formularz kontaktowy dostępny na stronie Sklepu lub wysłać wiadomość e-mail na adres poczty e-mail Sklepu.
3. W każdym przypadku należy podać dane umożliwiające identyfikację zamówienia – numer ID.
4. Nie można anulować zamówienia, gdy towar został już wysłany do Klienta, jednakże Klient będący konsumentem nadal ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru.
6. Reklamacja i gwarancja
1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne produktu w zakresie określonym przepisami Kodeksu Cywilnego.
2. Ryzyko przypadkowej utraty lub zniszczenia towaru przechodzi na Klienta z chwilą, gdy Klient lub osoba przez niego wskazana obejmuje towar w fizyczne posiadanie. W przypadku, gdy Klient sam wybiera przewoźnika, który nie został zaproponowany przez Sprzedawcę, ryzyko przechodzi na Klienta z chwilą wydania towaru temu przewoźnikowi.
3. Po otrzymaniu towaru zaleca się sprawdzenie przez Klienta stanu dostarczonej przesyłki w obecności Przewoźnika, w szczególności czy jest on kompletny oraz czy nie jest uszkodzony. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń towaru lub też innych nieprawidłowości towaru zaleca się sporządzenie protokołu szkody. Niesporządzenie protokołu szkody przez Klienta nie wyklucza ani nie wstrzymuje rozpoznania ewentualnej reklamacji, jednakże może utrudnić Klientowi udowodnienie istnienia uszkodzeń w momencie doręczenia przesyłki.
4. Reklamacji towaru Klient dokonuje poprzez zawiadomienie Sprzedawcy o stwierdzeniu wady fizycznej lub prawnej.
5. W przypadku reklamacji otrzymanego towaru prosimy o kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej, w wiadomości elektronicznej powinno znaleźć się wyjaśnienie dotyczące powodu składania reklamacji, oraz dane osobowe Klienta składającego reklamację.
6. Do reklamowanego towaru zaleca się dołączyć dowód zakupu (paragon/fakturę VAT) lub jego kopię co ułatwia rozpatrzenie reklamacji. Niedołączenie dowodu zakupu lub jego kopii nie wstrzymuje jednak procedury reklamacyjnej.
7. Jeżeli produkt ma wadę, Klient może: żądać wymiany towaru na wolny od wad, albo złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny, albo złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
8. Klient nie może złożyć oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy przypadku, gdy Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy towar na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady.
9. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady. Uprawnienie to nie przysługuje, gdy doprowadzenie towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę.
10. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta wymiany towaru na wolny od wad albo usunięcia wady, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową wadliwego towaru w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.
11. Dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy odbywa się na koszt Sprzedawcy, pod warunkiem uznania reklamacji za zasadną. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, Klient zostanie poinformowany o obowiązku pokrycia kosztów przesyłki. Reklamowany Produkt należy odesłać na adres: ul. Christo Botewa 2b, 30-798 Kraków.
12. Sprzedawca rozpatruje reklamację niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania. W przypadku, gdy Sprzedawca nie rozpatrzył reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych, uważa się, że uznał reklamację za zasadną.
13. W przypadku stwierdzenia braku w zamówieniu Klient zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym Sprzedawcy, nie później, niż 3 dni od daty wydania zamówienia Klientowi przez Przewoźnika.
7. Ochrona danych osobowych / polityka prywatności i plików cookies
Celem Sklepu jest zapewnienie Użytkownikom ochrony prywatności na najwyższym poziomie, odpowiadającym standardom określonym w obowiązujących przepisach prawnych, w szczególności w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.), rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – RODO (Dz. Urz. UE L 119, s.1) oraz w ustawie z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r., Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.).
Administrator danych osobowych
1. Administratorem danych osobowych Użytkowników Sklepu jest MEDICA HERBS Sp. z o.o., adres: ul. Christo Botewa 2b, 30-798 Kraków, NIP 6751496387, REGON 123036675.
2. Niniejsza polityka prywatności zawiera obowiązujące w Sklepie zasady zbierania i wykorzystywania danych o Użytkownikach przy składaniu przez Użytkowników zamówień na oferowane przez Sklep towary i usługi.
3. Polityka prywatności dotyczy przetwarzania i ochrony danych osobowych Użytkowników w związku z korzystaniem ze sklepu internetowego https://b2b.medicaherbs.pl, zwanego dalej „Sklepem”, w tym jego podstron, administrowanego przez: MEDICA HERBS Sp. z o.o., adres: ul. Christo Botewa 2b, 30-798 Kraków, NIP 6751496387, REGON 123036675.
Pliki cookies
1. W Sklepie wykorzystujemy pliki typu cookies oraz inne podobne technologie, które służą poprawie funkcjonalności Sklepu oraz ułatwiają korzystanie z niego przez Użytkowników. Cookies mogą być wykorzystywane do zapamiętywania preferencji Użytkowników, analizy ruchu na stronie, a także do celów marketingowych, w tym remarketingu.
2. Użytkownik ma prawo do zarządzania plikami cookies, w tym do ich blokowania lub usuwania, za pośrednictwem ustawień przeglądarki internetowej. Ograniczenie stosowania cookies może wpłynąć na funkcjonalność Sklepu.
3. Sklep korzysta z narzędzi analitycznych i reklamowych, takich jak Google Analytics oraz Google AdWords, które mogą wykorzystywać pliki cookies do personalizacji reklam oraz analizy ruchu na stronie. Użytkownik może zarządzać swoimi preferencjami dotyczącymi reklam spersonalizowanych w ustawieniach swojego konta Google.
Kontakt
1. Wszelkie pytania związane z przetwarzaniem i ochroną danych osobowych Użytkowników Sklepu oraz wykorzystywaniem plików cookies, w tym dotyczące niniejszej "Polityki prywatności i plików cookies" , jak i czy i w jakim zakresie Sklep przetwarza dane prosimy kierować na adres: ul. Christo Botewa 2b, 30-798 Kraków, NIP 6751496387, REGON 123036675 lub za pośrednictwem formularza kontaktowego znajdującego się na stronie
https://b2b.medicaherbs.pl.